Buat Duit Blog

Wednesday, December 16, 2015

TUKAR TEMPLATE BLOG

tim87 | 6:46:00 PM |
Assalamualaikum korangg!

Boring dah tengok hati merah ni kan..? Ermmm, aku rasa nak tukar design blog, template, blogskin, kaler and whatever yang ada kat dalam ni. Lama dah tak main edit-edit ni. haha! Eh, Bukan dari hari tu ke aku nak tukar? hihihi.. Tak sempat dohh! Bizi sangat sampai lupa kat blog. Tapi now aku try nak edit sikit before Januari menjelang tiba. Ecewahhh.. Rasa hari raya pulak nak tukar baju baru neh.. Hahaha!

Actually, aku takde idea nak buat blog ni macamana.. Nak simple-simple je. Dah bukan budak-budak lagi kan.. So, design taknak la "huha huha" sangat! Simple and friendly user. Asalkan orang senang nak baca. Tak nak tulisan serabut-serabut sangat. Aku sendiri pun pening. hehe. Kaler blog nak kaler merah hitam, tapi dulu pernah jugak kaler nih. Ke nak kaler sof-soft je eh? Ermmm.. Tab? Nak buat banyak sangat tab kang pening pulak tengok.

Any bloggers yang ada idea tak? Or any designer yang ada idea tak? Tah pandai ke tak nak edit lagi ni ha.. Nampak macam senang, tapi aku pernah buat sampai hilang entry-entry aku! hahah.. camner tuh?

Oklah, tengah carik idea dulu. InshaAllah, esok petang kalau tak bizi aku edit. Pelizzzz guide me sape sape yang expert! aku amaturrr saja donggg..

xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :