Buat Duit Blog

Thursday, December 10, 2015

Fakta Anak Ke-2!!

tim87 | 6:40:00 PM |
Assalamualaikum korangg!

Actually now aku kat ballroom hotel.. haha.! Tengah ceramah uolss. What a boringg day, ceramah petang-petang pasal aset plak tuh. Adeh.  Lagi la aku takleh nak hadap. Pelizz la uolls, petang dah kot.. mata dah jadi ikan puyu dah. Malam ni nak kena attend lagi ceramah. Heshh.. ampuunnn, bebel seketika dong. Geram katanya. Haha!

Ok, bact to the topic.. tadi terserempak ngan page imuslim kat Facebook tu.. before ni pernah jugak orang share pasal fakta anak kedua nih. Eh, sapa anak kedua cer angkat ketiak?!! Kikiki.. sapa yang tak kenal aku, aku ni anak kedua dalam family but aku anak pompuan pertama dalam family. Paham ke idok? Tak faham sila ulang balik ayat tadi.. hihi..

Ni aku nak share balik yang dorang post tadi tu.. nah, kene seketul. Rasa banyak lagi yang perangai anak kedua ni serupa.. haha.. memang pandai dorang ni.  Kenapa sama perangai eh? Hihi.. korang ade tak yang kene seketol macam aku ni?







Semua diatas memang perangai aku. Part yang no.4 tu dulu aku selalu kene. Everytime orang-orang yang jumpe and tak kenal ngan aku, kebanyakan first impression dorang cakap aku ni sombong giler. Haha. Sebab pendiam kot? Eh, pendiam ke? Hahhaha!! Kalau orang yang aku tak kenal sah sah la aku diam. Bengong. Kang ramah tak temtu pasal plak orang pikiaq aku mereng. Eh? 

Eh, tapi aku ramah sebenarnya tau.. hahahhahahha!! And bila member-member tubdah kenal rapat ngan aku, baru dorang tahu perangai sebenar aku. Yess, aku tak kesah la dorang salu cakap aku gila-gila ke, aku ni gelong ke.. dah memang perangai aku.. haha.. so, sape yang ikhlas nak berkawan tu, memang boleh masuk.. hehe.. 

Dah dah.. perasan lettewww.  Pada yang kutuk aku..mengata aku tu sila kenal aku dulu. Jangan tuduh melulu. Aku boleh masuk semua orang tak kisah muda ke tua.. hehe.. :) *friendly sangat*


Pada yang tengah preggy tu, boleh amalkan doa  Nabi Daud ni untuk lembutkan hati anak-anak kita nanti. Aminn.. :')




Xoxo,
Hati merah yang comel lagi gila-gila

No comments :