Buat Duit Blog

Friday, February 27, 2015

Nota Jumaat #1

tim87 | 2:00:00 PM |
Assalamualaikum duniaa.

Salam jumaat semua.
Memandangkan Hari Jumaat merupakan penghulu segala hari, aku nak tetapkan setiap Jumaat akan ada entry islamik untuk peringatan diri aku sendiri. Dalam masa yang sama korang boleh share jugak n uolls akan dapat maanfaat daripada apa yang disampaikan. *Muhasabah Diri*



So hari ni just nak bercakap pasal Sunnah Nabi. Simple jer. Just nak share ngan korang pasal habit kita. Ni termasuk aku la. Apa kata kita tukar habit kita sepeerti gambar di bawah. InshaAllah, kalau selalu di praktikan, tak akan lupa pun. Kata nak Istiqamah kan. InshaAllah aku boleh buat. =') Jahil nya aku ni.


Sama-sama kita menuju ke jalan Nya. Aku tahu aku ni bukan budak baek pun. Tapi tak salah kalau kita cuba untuk berubah ke arah kebaikan kan. Tak salah kan? Tak tahu, beljar. Dah tahu, haluskan lagi. Senangkan. Masya Allah.

Sebab aku sayang korang la aku share. Mmmuahciked.

Wassalam.

xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :