Buat Duit Blog

Thursday, June 30, 2016

Sekelip Mata!

tim87 | 10:20:00 AM |
Assalammualaikum korangg!

Arini last day untuk aku post entry kat blog ni. Sempat lagi post entry banyak-banyak until jam 12 malam ni. Sebelum bertukar ke bulan Julai. Haha. Alaaa, tak sempat la kan nak post entry pasal raya nanti. huhu. Walaupun tak lah raya sangat, ermm...

Uwarrgghhh, berat pulak hati kite. Banyak kenangan dalam blog ni tau!

Apa-apa pun, aku stick dengan keputusan aku. Mungkin ada hikmah. Ada sebab aku stop kat hati merah ni. Sebabnya..? Tepuk dada, tanya dada ang! hehe.

Sekelip mata, Dia boleh beri nikmat pada kita,
Sekelip mata, Dia boleh ambil balik dari kita,

Persoalannya, untuk berapa kelip mata baru kita sedar dan hargai apa yang sedia ada?
Atau mungkin, tunggu kita tak mampu buka mata lagi?

Allahu, jauh-jauhkan kita dari mendapat kesempatan yang lambat,

Salah satu nikmat Dia sedang saya raikan sekarang,
Jom ikut saya.

Nah, hakak payung satu gambar lama. hehe.


Selamat Hari Khamis. :)
Sayang korang ketat-ketat, sendat-sendat dan padat-padat.
Mmmmuahhcikedd!


xoxo,
bercakap dengan bintang

3 comments :

Ain Athirah said...

Sis nak stop blogging ke ? alaa ajgn la. kita bru ja follow sini

tim87 said...

haah sis ain. plan gitu laa.. xpe, mane tahu tergerak hati next time. hehe.. blog bkn cantek pn. isi pn kurang. hihi. pape pn thanks sudi follow kt blog ni.. terharuu nyee!

عبده العمراوى said...



شركة كشف تسربات المياه بسيهات
شركة الماسة لمكافحة الحشرات بالدمام