Buat Duit Blog

Tuesday, June 28, 2016

Hoholidayayy!!

tim87 | 8:39:00 PM | | |
Assalamualaikum korang...!

Just nak share video aku sepanjang backpacking aritu. Ok, this time aku backpacking dalam negara je dulu. Ade rezeki nanti, aku try buat solo backpacking kat luar negara pulak. Yang dekat-dekat je la. Bulan Mac ritu pun dah burn tiket ke Bandong sebab tak dapat cuti. uwaaaa rugii doh..! Gambar dalam ni adalah sekitar KL, Melaka, Cameron Highland.. So far banyak tempat aku pegi, tapi.. Ermm.. tu je kot..? Sebab tak banyak amek gambar. Selalu travel sorang dalam negeri jugak. Saja nak carik ketenangan and be alone for a while. Ada pro dan kontra jugak kalau buat solo bacpacking ni. Aku ni suke gi holiday tapi rasa janggal kalau nak jalan and makan sorang. Pastu bila nak amek gambar selfie ke buat video ke segan plak, sebab semua orang tengok. Wakakkaa!! Segan sangat makjemah uolss!  Ermm, tapi takpe, banyak pengalaman mengajar aku sepanjang tempoh tu. InshaAllah, next trip aku nanti buat kat negara sebelah je. Tiket dah book siap-siap dah. Cuma pergi ke tak je lagi. Hopefully misi aku berjaya. Doakan aku eh. Nah! Njoy the short video ok! 





p/s : Raya nanti maybe tak raya sangat. Aku nak gi somewhere. Solo jugak but tengok cuti approve ke tak. Cuti raya pun aku tak amek. huuhuhu. Nak bawak diri jauh-jauh-jauh-jauhhhhh boleh takkkk..? uwaaaa... :(




xoxo,
bercakap dengan bintang

2 comments :

Ain Athirah said...

Seronoknya buat solo trip. Teringin jugak tapi tak berani lagi hehe. Take care sis !

tim87 said...

Jom2! Mula2 klo dipikir2 mmg x brani tp kene brandikan diri jgak ain. Klo x smpai bila kte x gi mana2. Hehe. Njoy jgak la. ;)