Buat Duit Blog

Tuesday, June 07, 2016

Bagai Hidup Semula by Aizat Amdan

tim87 | 6:02:00 PM | |
Assalamualaikum korangg..!

Aku dapat satu lagu best ni weyh. Mungkin aku agak ketinggalan disini, tapi nak share jugak! Sebelum ni aku dengar je tapi tak tahu sape yang nyanyi. Last week masa on my way back from Cameron, aku dengar lagu ni and Dj tu gtau yang lagu ni Aizat yang bawak! Ohhhhh, yess aku memang adore dak Aizat Amdan ni dari dulu. Aku terus nyanyi je walaupun salah lirik. Lalalalala.. Belasah je beb. Haha. Pastu tidoo. Kroohhh!!!

Eh, lagu ni hepi siot. Boleh senyum kalau dengar. haha! Macam nyanyi sambil terbang pun boleh.. Kat bawah tu aku share official video dari Aizat sendiri bagaimana dia nekad nak kurus! Oh, lagu ni khas untuk yang ade misi kuruskan badan. hehe.. Amek semangat Aizat neh. Aku pun nak kurus lah! Sukeee laa semangat si Aizat ni. Eh, aku memang minat dia kot. Ko ape tahu? Nah, jom nyanyi! Tak mo salah lirik lagi. Nanti orang sebelah dengar. Opss..! ;)



Aizat Amdan - Bagai Hidup Semula

Setiap kali aku berfikir
Terlalu banyak berkocar kacir
Akhirnya Laku kita jadi nyata

Sekarang telah tiba waktunya
Ku mengambil langkah yang seterusnya
Dimana Tak mahu lagi aku sendiri

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Tak terkata Betapa syukurnya
Kita berdua Untuk bersama
Merasa tiap saat Suka dan duka

Tapi ku bukannya naif
Pasti ada dugaan yang menunggu
Denganmu aku tahu Ku mampu

Ooo Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Pertama kali ku rasa
Tiada salahnya Ku akui kelemahanku
Bawaku bersama Dirimu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu

Kini ku berikan segalanya
Jiwa dan raga Sedia 'tuk bertemu
Terasa bagai hidup semula
Tiada lelah Asyik memikirkanmu
Hilangnya dirimu Aku tak menentu





Nahhhh, aku share gambar kitorang waktu dak Aizat ni mengejut kurus! Time ni bulan Julai 2011! Siap ingat bulan uolss! Argghh, cengkung giler dia waktu tu kan..? Hahaha. Nampak tak aku memang peminat setia mamat neh? hehe. Lagu dia semua best-best ape... Ermm..


p/s : Pape pun tahniah untuk Aizat yang dah berjaya kuruskan badan! Aku pulak? hehe. Eh, pada yang lain dah kurus and "rasa kurus" tu, tahniah jugak la eh! ekekekeke.. Jelesss laa badan kurus ni.. Ermm.. ok, nak buat hashtag "misikurustim"!


daaaaa..! Mmmmuahhcikedd!


xoxo,
bercakap dengan bintang

3 comments :

Unknown said...

salam ramadhan dari kaknoor
dah lama tak tengok Aizat yg dah kurus ni

tim87 said...

Trima kasih kak Nooriah! Salam ramadhan jugak.. =)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)