Thursday, June 30, 2016

Hello STALKER!

tim87 | 10:08:00 AM |
Assalammualaikum korang!

Agak terasa hati skang ni dengan apa yang terjadi. Aku pelik, kenapa perlu hantar stalker untuk stalk aku..? Motiff..??? Hessshh, sumpah tak paham. Yee aku tahu aku ni bukan la baek sangat pun. Tapi kenapa mesti stalk..? Dapat upah duit ke..? Bukan lah retis kalau nak paparazi sana sini STALK! Tak suka pun cakap. Paling aku tak suka bila orang kutuk belakang-belakang. Kadang-kadang kawan pun makan kawan. Eh. Ade! Ingat takde? Dunia sekarang.. Korang nak cakap, cakap lah. Pape je la adal korang bahagia. Aku tahu ape aku buat.. Allah tahu ape aku buat. 



p/s : Hello STALKER! Nice knowing you bah. 

xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :