Buat Duit Blog

Monday, March 30, 2015

Hujan Sepi - Ippo Hafiz

tim87 | 6:18:00 PM |
Assalamualaikum duniaa.

Ni lah lagu OST Teman Lelaki Upahan yang deep sangat tu. Kalau scene nangis ke sedeh ke sah-sah kluar la lagu ni. Mesti tercarik-carik sapa empunya lagu ni kan. Ippo Hafiz? Siapa dia ni. Actually aku pun tak tahu dia ni siapa. Aku dengar lagu ni pun masa tengok cerita Istikharah Cinta, ada jugak la lagu ni tapi tak la sekerap Teman Lelaki Upahan. Senang cerita lah, aku suka semua lagu-lagu OST Teman Lelaki Upahan. Sekali dengan pelakon! opps..! Tak suka tau sado-sado korang tu.. haha. Eh, pe citer pasal pelakon plak neh. haha..eh, kat bawah ni la Ippo Hafiz..!


Jom layan lagu Ippo Hafiz ni.. Malam-malam tengok bintang dengar lagu ni, memang perghhh beb! Tak pun waktu hujan-hujan, sejuk-sejuk, merenung ke luar jendela, layan angin sepoi-sepoi.. ahhh.. suka nak KLMJ! haha.




Lirik Lagu Hujan Sepi - Ippo Hafiz


Hujan terus turun
Mendengar sayu sepinya hati
Menanti kembalinya irama hati
Pengubat mimpi jiwa terisi

Sudah puas sudah
Diri dinanti oh tidak kembali
Terus mendoakannya agar dia tetap ingati
Di sini aku kau menjelmalah

Aku tak biasa
Untuk kenangi masa tika kita bersama
Peritnya rasa hati tiada yang mengerti
Tetaplah di sini teruskan menanti

Aku tak biasa
Untuk kenangi masa tika kita bersama
Peritnya rasa hati tiada yang mengerti
Tetaplah di sini teruskan menanti

Aku tak biasa
Untuk kenangi masa tika kita bersama
Peritnya rasa hati tiada yang mengerti
Tetaplah di sini teruskan menanti
Tetaplah di sini teruskan menanti

Tetaplah di sini

3 comments :

Admin said...

Uhh layan juga lagu ni. Dah la lagu OST Teman Lelaki Upahan - Rahsia tu meletop skrag ni.

Malaysia Best Blog 2015

tim87 said...

abam HH, harussss layan. suara Ippo ni best sangat, semua lagu dia best2..! =D Yg lagu Rahsia tu mula2 tak layan, tapi bila dah ari-ari dgr best pulak sbb catchy sket bunyikk nye kan.. =)

Unknown said...

Ya... lagu dia semua best2.. suara pun mcm noh.. sebelum org kenal dia pun ramai jangkakan lagu baru noh. Sampai noh sendiri dengar lagu ni utk pastikan suara dia ke? Ya.. noh sendiri kata memang serupa suara dia.. apa2 pun yg pasti, penyanyi dan komposer adalah ippo hafiz. Lebih2 lagi hujan sepi.. sampai terngiang2 di telinga..
de best~ my cousin Ippo Hafiz.