Buat Duit Blog

Tuesday, March 24, 2015

Family Day JPN Kapit 2015 (Part 1)

tim87 | 8:04:00 PM | | |
Assalamualaikum duniaa...

Maafla ek aku beberapa ari ni takde langsung update entry. Susah beb nak update guna phone nih! Sape pernah cer angkat ketiak! =D haha. Siesss bebb, asyik typo je kan.

Btw, aku nak share pasal Family Day yang dianjurkan oleh JPN Kapit seperti yang janji kat entri sebelum ni. Ni first time jugak aku join family dorang. Eh, dorang pun first time buat! haha. =D sonok la jugak, daripada sikit kawan, sekurang-kurang aku dah ada kawan dah kat kapit ni especially kawan pompuan. Best sebab dapat bunag lemak! Tapi berapa percent je yang turun? Malam tu melantak sampai tak pandang pun kiri kanan. ehehe. Tipu lah!




Aktiviti yang selalu orang anjurkan kalau Family Day ape lagi kalau bukan sukaneka! Hahaha.! Kalau sebut je sukaneka mesti nak gelak. Macam-macam perangai, macam-macam gelagat korang boleh tengok. Gelagat lucuuuu la. ekeke..

Meh usha jap gambar ni, aku cedok dari JPN Kapit nyer FB. Aku tak sempat pun pegang phone, sebab phone dalam beg jer.. Aktiviti pertama adalah senamrobik. Panassskan badan lu bebbb..! hihi




ni comey! garu ketiak ke dik? ekeke.. =D


Ni sesi tayang ketiak masing-masing.. hihi.


Setel je senamrobik, kitorang start dengan futsal. Aku join last minute sebab tak cukup orang. Goreng je la.. lama gilerr tak main! Last main 2013 yang lepas. Haha. Boleh ke main lagi ah? Kitorang tak pilih team! dorang undi! Lucu kalo tengok kitorang main tapi njoy la games tu.. at least keluar gak peluh. 1st round tu aku striker kununnyer.. mueheheheh.. aku score goal yang pertama beb! mihmihmihimih! boleh mejin tak? 2nd round aku jadi keeper, nak jaga perut nye pasal. Maklumla time tu aku belum recover sepenuhnya. Oh, 1st round tu awal-awal aku dah buat lawak beb. Kasut boleh tercabut plakkkk.. maluuu bakkk ang! tapi aku dok ngekek-ngekek gelak! terus cepat-cepat pakaikan semula. hihi. Kasut bukan kasut yang sesuai, mana tak tertanggal.. hiihi.. sitiii...sitttiii.. macam-macam la ko ni..!!

ni team aku! Semua ni bini-bini staff JPN kecuali aku! haha. Sebelah aku tu adik staff JPN.

ni Fad! mamat ni kontrak jadi refree! aku kat mana? hensemnye baju pepel kat belakang tuuuuu~ ngeee


Yang ni Sapuan, cikgu dari Johor. Refree jugok nih!

ni team lawan. 3 baju sepasang tu dari JAN, baju Japan tu dari JPJ n yang tahan bola tu staff JPN.




Abess je futtsal wanita tu, terus sambung plak futsal lelaki. Lelaki tak yah cakap arr, memang arr ari-ari main kan! Kebanyakan team laki ni, dari JPN Kapit dan guru-guru serta staff jabatan lain yang dijemput.

Siap terbang-terbang bagai. Aku nak try terbang gak! 

hame hame haaa! 




Aku tak ingat berapa result untuk team laki. hihi. Yang aku ingat team pompuan kitorang menang 3-0! muehehheehhe... Atleast ada daripada takda kan?



Johannnn bakkkk hangg! haha. Funny ok. Oh, penat pulak type. kita sambung part 2 je la eh. hiihi.




xoxo, 
bercakap dengan bintang

No comments :