Wednesday, August 12, 2015

Perempuan

tim87 | 7:24:00 PM |
Assalamualaikum korang!

Arini nak cakap pasal pompuan. Untuk kaum laki yang baca, sila lah faham kami ni yer,.. heheh.

Orang perempuan.

Orang perempuan, kalau bergaduh dengan orang yang dia sayang, semua kerja tak jadi. Badmood je seharian. Menangis la. Rasa nak demam la. Rasa sakit kepala la. Macam-macam perkara negatif lah senang cerita. Semua benda yang dia nak buat tak jadi.

Orang perempuan tak suka kene marah. Tak suka garang-garang dengan dia. Tak suka kena tengking. Tak suka diabaikan. Orang perempuan sangat suka bila ada orang ambil berat tentang dia. *bukan konkong ok!*

Orang perempuan ni susah nak dengar cakap kalau orang nasihat dia main sindir-sindir atau tegur kasar-kasar dengan dia. Bagi dia, cukup cakap baek-baek. Enough. Kalau dengan cara camtu, inshaAllah dia mudah je nak terima.

Dan... Orang perempuan ni suka sangat dipujuk bila dia merajuk! hehe. Aku tak wehh!



xoxo,
bercakap dengan bintang.

No comments :