Friday, August 14, 2015

CPUV NUFFNANG OGOS 2015!

tim87 | 11:00:00 AM | |
Assalamualaikum korang!

Arini baru bukak nuffnang. Tup-tup ade 10 CPUV sedang on going. Bukan ape, merajok kat nuffnang ni, kejap ade kejap takde. hehe. Tu yang jarang bukak Nuffnang ni. Belog tak berape nak hapdet, mane la orang nak bagi kan. hihi.

Yang ni kira bersyukur lah ada daripada takde langsung kan. Korang yang bace entry aku tu rajin-rajin la klik iklan kat bawah tu. Alaaa, klik je pun.. haha!


Bukan ape tak hapdet belog uols, aku ni bizi je memanjang. Tah ape di bizi nye pun tak tau. haish. ketandusan idea nak buat entry. eh, banyak ekceli, cuma masa je takde.

Tunggu aku rajin ok. hehe. ;)

Mmmuahhciked.


xoxo,
bercakap dengan bintang

2 comments :

Nurfaezah Abdullah said...

wow byk cpuv tu hehe

ctmz said...

xde banyak mcm org lain.. hehe. 10 pun kire ok la kan utk blogger yang tak berapa nak blogger mcm ct ni.. hehe