Monday, August 24, 2015

Akhirnya aku tewas

tim87 | 3:22:00 PM |
Assalamualaikum korang

Hati merah arini tak larat dah nak gi keje. Memang dah tahap gaban dah demam ni. At last, aku surrender. Tu pun bukan atas permintaan aku. Cikgu-cikgu kat sini paksa aku gi klinik and dorang sanggup anta. Fuh. Jenuh jugak aku mengelak. Tapi tak leh!


Ngadap jugak aku ngan dorang ni. Haish. Nasib baik tak crowded sangat. Kalau tak, sah-sah aku dah blah dari situ.

Doktor yang baek hati tu nagi aku hadiah yang banyak. Fiuuuuuu... camnaaaa nak telan menatang ni semua doc oi. Parah! Parah!


Ni haa.. warna warni hari raya lagitewww.. baek sangat nak kasi ubat kan. Baek aku mintak inject ja tadi. Siesly aku rak leh tengok dadah dadah ni. Aku ni memang dari azali tak pandai telan mende alah ni. Adoii.. kalau kat rumah, dah ade orang tolong tenyeh-tenyeh guna sudu. Ermmm.. 

Nak nangessss laaa mengenang nasib sebegini rupa. Sejak di Kapit ni dah berapa kali dah sakit teruk. Survive sorang-sorang pulak tuh! Uwaaaaaa.. ni yang buat aku rasaaaaaaaa nakkkkk...... ermm. Dh la.. malas pikiaq. 

Doakan ati merah cepat-cepat baek naa..



Xoxo, 
Ati merah yang heartbroken

No comments :