Friday, June 19, 2015

Dugaan....

tim87 | 11:03:00 AM |



Banyak nyaaaa dugaan aku akhir-akhir ni. Ya Allah... Macam nak jeritttttt je kuattt-kuattttt...! nak meraunggg je kuatt-kuattt... ! Lepaskan semua yang terpendam ni haa.. Ermmm... Tak siapa pun faham hati merah ni. Apalah daya aku Ya Allah. Oh, i don't wanna cry beb!

Pujuk hati supaya redha. Allah Maha Mengetahui.  Aku pendosa yang tak lari daripada buat kesilapan. Sebak. Hidup ni kadang-kadang kita di atas, kadang di bawah. Pape pun, life must go on. No matter we are right or wrong. Ermm, dapat ke?

Sabar Ct, sabaaarrrr.. Tambah-tambah bulan Ramadhan ni. Kena banyak sabar, mana tau de hikmah. Ermmm.. Tak nak kate ape. huuhu. Hati sendu. Ok, tak nak pikir lah.

*selalu kate jangan down, tapi aku selalu down ekceli*

xoxo,
bercakap dengan bintang.


No comments :