Wednesday, January 28, 2015

Seluruh Cinta - Siti Nurhaliza feat Cakra khan (OST Suamiku Encik Perfect 10!)

tim87 | 9:37:00 AM | |
Assalamualaikum duniaaa.. 

Dah dengar tak lagu OST Suamiku Encik Perfect 10 lakonan Lisa Surihani dan Aaron Aziz? erhhhhh, Filem ni pun aku tak tengok lagi beb! Btw, cairr giler dengar suara Cakra Khan dalam lagu ni.. Memang sesuai sangatlah digandingkan dengan penyanyi No.1 Malaysia, Dato' Siti Nurhaliza. Suke! Suke! Suke!Sampai terngiang-ngiang je kat telinga. Setiap saat je nak nyanyi lagu ni, tapi aku tak tahu sangat lirik. hehe. korang pun tak tahu jugak kan..? Nahh, siapa nak duet ngan aku lagu neh angkat ibu jari kaki cepat! :D haha!

sumber : macik gugel kepoh


Lirik Lagu Seluruh Cinta - Siti Nurhaliza feat Cakra khan

Menatap kepergian dirimu
Meratap menangis sedih tak tertahan
Terbaik saat bersama
Lewati masa terindah
Saat kau memeluk ku
dalam pelukan cinta

Kaulah seluruh cinta bagiku
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Di sisiku selamanya

Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Akan selalu memuja mu
Hingga nanti kitakan bersama

Tak sanggup ku memikirnya lagi
Habis separuh nyawa ku tangisi mu
Tiada lagi bait terindah
Terdengar merdu terucap
Merayu menyanjungku tenangkan jiwa

Kaulah seluruh cinta bagiku ,
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Disisiku selamamnya

Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Akan selalu memuja mu
Hingga nanti kitakan bersama

Tiada cinta yang setulus cinta mu (cinta mu)
Tiada yang sanggup gantikan diri ku

Tiada rasa seindah kasih mu
Tiada yang mampu temani diri ku

oh..oh

Kaulah seluruh cinta bagiku ,
Yang selalu menentramkan perasaanku
Diri mu akan selalu ada
Disisiku selamamnya

oh…

{ Kau bagaikan nafas ditubuhku
Yang sanggup menghidupkan segala gerak ku
Ku kan selalu memuja mu

Hingga nanti kitakan bersama } 2X


*Layan lu beb!* Muahhhhciked!

No comments :