Tuesday, January 20, 2015

Romancinta – Mojo

tim87 | 1:30:00 PM |
Assalamualaikum.

Rasanya dimulut-mulut korang mesti nak nyanyi jer lagu ROMANCINTA by MOJO ni kan. Semua terpegun lagi sampai ulang-ulang lagi video dorang perform malam AJL 29 tu dengan The Caliph Buskers kan..? *termasuk aku la jugak* hihi.. Nah, ni lirik untuk korang.. takde la kelaut sangat korang nyanyi kan.. kalau tak tahu mesti korang nananananna je kan...? hikk! gelak kecil. :D


Lirik Lagu Romancinta – Mojo

Sejak kamu pergi menjauh
Sudah tiada udara untuk diriku hembus
Denyutan nadi pun terbentur melumpuh
Dalam hening jiwa

Jika kamu tak percayakanku
Belahkanlah dada dan kau intiplah di situ
Pasti akan jumpa kasih yang menyala meratap dirimu

Kerana kau satu-satunya
Cinta agung yang paling kudamba
Tanpamu hilanglah makna
Untuk menikmati romancinta

Aku akan setia selamanya
Selagi masih bernyawa
Pulangkan kembali romancinta
Yang kau bawa pergi

Tanpa kamu menyiram kalbu
Punah semua harapan larut dalam mimpi
Batinku meronta
kau ulang semula
Menyayangi aku

Kerana kau satu-satunya
Cinta agung yang paling kudamba
Tanpamu hilanglah makna
Untuk menikmati romancinta

Aku akan setia selamanya
Selagi masih bernyawa
Pulangkan kembali romancinta
Yang kau bawa pergi

Beri semula
Hatiku rasa
Romancinta

*Selamat berkaroks dalam jamban hokeyh!


1 comment :

CT Humairah said...

hehe suddenly lagu ni naik balik..
tapi CT still suka aweera huhuhu aura pnynyi asal..