Buat Duit Blog

Saturday, October 03, 2015

Pecah Rekod OT!

tim87 | 3:07:00 AM |
Assalamualaikum korang!

Da lagi ke yang belum tidoq time ni? Haha. Rindu pulak nak blogwalking tengah tengah malam cenggini.

Btw, aku baru je balik dari opis ni ha. Huhu. Pecah rekod aku dok Kapit nih, aku stay kat opis sampai kol 2 lebih!! Kalau family tau ni memang mampuih aku.

Balik-balik jumpa Faiz Ibrahim punya statement. Arghh! Memang terasa abess aku dibuatnya. Haha!
Rasa macam seram pulak nak balik. Rasa nak tido ja kat opis tu. Hoho. Kat sini kalau nak lalu rumah aku ada la jumpa 2 pub yang terdekat. Biasa orang mabuk yang aku takut. Takut dia ganggu je. *pernah jadik doh!!*

Kalau tak sebab awal pagi esok aku nak gi Song, dah tido kat opis dah aku tadi. Haishhh! Sanggup jadi hamba kerja bak angg!

Bah, aku blah lu. Saja nak bebel tengah tengah sebab dah takdak sapa dah nak dengaq bebelan aku neh. 

B, sorry b sebab tak dengaq nasihat. Lambat balik! Ketegaqq sangat kan. Ermm..

Tapi apa boleh buat, SYMP kan. Ermm..

Bah, tido jom. Nak paksa jugak mata ni. Eksyen pulak tak dapat tidoq  Mata dah kembang ni.

Goodnite peeps!
Mmmuahhciked!


Xoxo,
Bercakap dengan bintang


No comments :