Buat Duit Blog

Saturday, October 31, 2015

Jubah Tok ti cantik!

tim87 | 1:56:00 PM |
Assalamualaikum korang!

Scroll scroll kat fb tadi jumpa gambar Dato' Siti Nurhaliza pakai baju ni... lawa siot!


Simple kan? Tak berapa nak heavy sangat! Tudung pun simple je.. tu bagi pendapat aku lah. Aku suke simple simple camni! Mekap dia pun lawa! Natural je, tak yah heavy sangat. Nampak fake. Tak best. Hehe. Amboii.. wahh! Berangan pulak aku nak pakai cenggini. Heh! Ko ct lain ar! Ekekek!

Last aku jumpa Dato' Siti nurhaliza ni face to face masa aku sekolah dulu. Dia datang sibu nak perform sempena Borneo Cultural Festival. Aku form 3 kot time tu. Haha! Bila la dapat jumpa dia ni lagi eh. Adore sangat ngan dia dari dulu. ;)

Mmmuahhciked tok t!

Xoxo,
Bercakap dengan bintang

1 comment :

Kyla said...

This is a great posst thanks