Saturday, October 31, 2015

CINTA TERBAIK - CASSANDRA

tim87 | 7:08:00 PM | |
Assalamualaikum korang!

Haaaa!!! Lagu ni best! Korang wajib dengar. Dah macam kisah sendiri pulak. Yess, tak semua cinta pertama tu jadi teman akhir hayat kita kan. Dah, tak yah pikiaq orang pertama, tak penting pun. heh? Suara minah ni besstt! Lagu pun layannnn! Rasa nak men gitar dah weyh! Kaku dah tangan ni. haha!


CINTA TERBAIK - CASSANDRA

Jujur saja ku tak mampu
Hilangkan wajahmu di hatiku
Meski malam mengganggu
Hilangkan senyummu di mataku
Ku sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintamu yang terbaik

Jujur saja ku tak mampu
Tuk pergi menjauh darimu
Meski hatiku ragu
Kau tak di sampingku setiap waktu
Ku sadari aku cinta padamu

Meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintamu yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintamu yang terbaik

Oh meski ku bukan yang pertama di hatimu
Tapi cintaku terbaik untukmu
Meski ku bukan bintang di langit
Tapi cintamu yang terbaik (cintaku yang terbaik)
Tapi cintamu yang terbaik (cintaku yang terbaik)
Tapi cintamu yang terbaik




sayang kamu! Mmmuahhhciked!


xoxo,
aku bukan yang pertama

No comments :