Buat Duit Blog

Friday, September 25, 2015

Tutup blog ke tak?

tim87 | 9:40:00 PM |
Assalamualaikum korang!



Tutup belog??

Actually entry ni dah beberapa hari lepas aku tulis. Lebih kurang 3 or 2 minggu lepas kot. Cuma baru terasa nak post arini and edit here and there.

Plan aku nak tutup jer blog ini. Tapi bila pun aku tak tahu. Hmm.. tak da pendirian kot? Maybe bila-bila lah aku rasa perlu.

Why?

Ada beberapa faktor utama. Tak perlu nak diceritakan disini.

Yang pasti salah satu faktor is atas saranan seseorang jugak.

Ramai dah kenal siapa hati merah ni sebenarnya kan? At the 1st time aku berblogging, yess, aku langsung tak pernah letak gambar aku kat belog ni. Nama aku je aku pernah mention. Tu pun bukan full name tak silap aku. Hehe.. Bukan nak jadi mystery blogger. Cuma belum ada keinginan nak letak gambar. Maklumla, bukan femes pon. Haha.

After a few years aku berblogging, baru kenal siapa hati merah kan. Baru tahu muka hati merah camna kan. Tu pun lepas aku kawen kan? Ada beberapa entry dah delete. Kebanyakan entry mula-mula berblogging dulu. Entry zaman firaun. Yang aku rasa tak berapa nak entry sangat. Hehe. Segan doh. Vengong vengong sikit ayat. Budak tadika lagi pandai buat ayat. Hihi. ;)

Aku sayang kat ati merah ni. This is my 1st blog aku and still bertahan sampai skang. Aku kenal ramai bloggers diri sini especially group-group b2b zaman aku dulu. Sekang kebanyakan sah jadi mama dah! Aku? Hehe. *diam*

Ermmm..
Maybe aku akan create belog lain. Yang aku rasa patut tempat aku luah apa-apa je yang berlaku dalam hidup aku skang ni. Maybe akan create. Maybe?

Maybe lagi lebih privasi? Maybe?
Tak siapa tahu, maybe?
Maybe jadi ghost blogger? Haha.
Maybe lah kan?

Semua aku cerita kat situ.

Tentang hidup. Tentang kegilaan aku. Tentang puisi. Tentang madah pujangga. Tentang cinta. Tentang makan-makan. Tentang sekeliling aku. Tentang apa sahaja. Tentang tentang.

Bukan nak melarikan diri dari sesiapa. Cuma sekadar nak menyendiri.
Nak menyepi. Sebab aku rasa dunia orang sesak sebak aku.
Semak! Sempit! Sesak! Sendat! Susah!

Emosi tiba-tiba.
Sob.sob.sob... :'(

Last aku tanye korang nih,

TUTUP BELOG KE TAK WEYHHH???!






Xoxo,
Bercakap dengan bintang

No comments :