Buat Duit Blog

Thursday, September 24, 2015

Salam Aidiladha 2015

tim87 | 3:24:00 PM |
Assalamualaikum korang!

This is my second entry on september ni..! Lama ati merah menyepi kan..? Rindu eh?? Hihi.. rindu lettewww....!
Maklumla, bizi dengan komitmen kerja. Sana sini, tak kira masa. Ecewah. Workaholic sangat uols.

Btw, nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha untuk semua geng-geng bloggers, silent readers, and semua yang kenal ngan ati merah ni.

Tahun ni aku beraya rumah mak ayah aku di Sibu je. Adik beradik semua tak balik kecuali aku ngan abang aku. Adek bongsu memang dok sibu ngan mak ayah aku jer. Hehe. So, boleh la dikatakan feeling-feeling balik kampung macam orang lain kan. Sebabnye sebelum aku posting kat Kapit dulu, memang aku pun menetap ngan mak ayah aku kat Sibu. Ngeh ngeh ngeh. Tapi bukan anak manja tau!! ;)

Ok, nah seketol gambar kitorang adek beradek yang tak berapa nak brotherhood sangat. Gambar ni di ambil masa balik raya tahun lepas. Ngam-ngam semua balik tahun lepas. Tahun ni je tak cukup korum.


Oklah.. selamat menjamu selera. Jangan lupa pada yang tiada. Jangan lupa juga oada saudara kita di Syria, Palestin dan sewaktu dengannya.

Aku melanggar pantang DA aku dah pepagi tadi dengan melantak lemang ngan kari. Tak buat kuih banyak pun. Ala kadar je... Dah berapa minggu stop DA. Apa apa pun DA memang berkesan uolss! Hihi. Cuma aku tak tahan iman je..

Nah, menu untuk arini. Simple kan?


Ok, last but not least, mmmuahhhhciked untuk korang.
Rindu berblogging doh!



Xoxo,
Bercakap dengan bintang.

No comments :