Friday, September 25, 2015

Love is......

tim87 | 11:48:00 PM |
Assalamualaikum korang!

Cinta.

Kebanyakan gambar dibawah terjadi secara realiti dalam hidup aku. Hehe. Biarlah gambar berbicara.


Source : FB
Rindu punyab
 pasal boleh masuk mimpi doh! Lepas begayut komfem senyum memanjang je.


Yang tak pernah jadi la dalam idup aku. Haha. Mahu tak gelabah bila tiba-tiba pengsan depan kita kan.


Hmm, tipu cakap tak risau!! Takut pape jadi ngan orang tersayang.!




Hahha! Ni win! Lawak doh.


Yang ni aku tak faham tapi realiti terjadi. Haha. Tido ke gosok gigi ke, pakai tudung ke or pape je lah, semua cantik kat mata dia. Haha! Tak tahu la ikhlas ke tak. Haha.!








Hopefully.


Just to be with you till the end of my life, dunya akhirat. 
InshaAllah. 

Love you b. Love you banyak-banyak!
Mmmuahhciked!

*berayie*

Xoxo,
Bercakap dengan bintang

No comments :