Buat Duit Blog

Monday, September 28, 2015

DIY TAYAR

tim87 | 4:27:00 PM |
Assalamualaikum korang!

Tahu tak, tayar ni bukan sahaja untuk kenderaan, tapi boleh dibuat untuk hiasan rumah or taman mengikut kreativiti korang! Save bajet nak beli hiasan mewah, yang ni pun dah cantik. hehe.

Actually, siapa yang kenal aku, memang tahu aku ni suke keje-keje camni. haha. Tak habes-habes dengan DIY! ntah la kenape. Masa sekolah dulu, geng-geng n cikgu selalu cakap aku ni kreatif. Tah celah mane tah kreatif tu. Haha. Aku suke buat mende pelik-pelik. Yang rare dari orang la senang citer. Rare la sangat uols! haha. eh, dah.. jom cuci mata tengok tayar-tayar yang dah di transform jadi mende cantek ni...

Sumber : Facebook









Aku suka yang ni! rare!



Hat bulu mata tu comeyyyy sangat naa.. hehe.




Selamat berDIY!
Muahhciked!


xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :