Buat Duit Blog

Wednesday, March 13, 2013

MAC yang OWseM..!

tim87 | 12:48:00 AM |
nak tahu kenape owsem sangat..? hehe.. saje jer buat title yang konon2 gempak..ekeke~
arini genap umor aku 16 tahun tambah 10.. hihi.. 
so, xde ape yang nak d happy sangat pun.. 
umor makin tua, tapi jiwa aku totap mude hokey! ko ader..? #cakapje xde# ekekeke..
xde celebrate bagai, sebabnye :

SATU : bizi dgn keje.. 
DUA : jauh dgn pakcik a.k.a enchek hubby jugak.. 
TIGA : tanda respect aku pade pejuang-pejuang negara yang tengah berjuang di Sabah.. #pray4Sabah

apa kate kita luangkan masa 5 minit kejap untuk kite sedekahkan al-fatihah untuk pejunag yang telah terkorban tempoh hari.. al-fatihah..

baekla.. 
satu permintaan je aku mintak untuk birthday kali ni.. 
aku nak "handbag" jugak.. jeles tau tengok orang bawak handbag ke hulu ke hilir..
so, doakan aku untuk dapatkan handbag tu ok.. inshaAllah..

#jom nyanyi lagu hepi befday untuk aku ramai-ramai#
pssst : nak bagi present pun ok, nanti aku bagi alamat k,... hihi.. =D

salam sayang dari aku.. mmmuuuuahhh.. =)

No comments :