Monday, June 10, 2013

Majlis Pernikahan dan Persandingan Daus AF8

tim87 | 1:44:00 PM | | | | | |
Hai korang! Selamat hari Isnin..! 

Mesti malas nak turun keje ari ni kan..? budak-budak pulak mesti malas nak p sekolah.. hehe~ 
ok, korang ingat Daus AF8 lagi tak..? 

Nama sebenar beliau ialah Muhd Shahril Firdaus Eli, 25 tahun yang berasal daripada Kuching, Sarawak. Difahamkan anak bongsu daripada 5 beradik ni telah selamat melangsungkan pernikahan dan persandingannya dengan pasangan Shaza Shamimi di Suarah, Bintulu, Sarawak pada 6 Jun 2013. 

Jom, tak nak buat entry panjang-panjang.. cuci mate je arini ek.. 
credit pic dari CERITERA CINTA yang merupakan jurugambar rasmi mereka ketika itu..

*pssst! sorry ek, cedok gambar korang! =)


MAJLIS AKAD NIKAH











MAJLIS PERSANDINGAN









Suwittttt sangat gambar diorang nih kan..? untung Daus dapat gadis canteq kan..? 
suke tengok! sama canteq dan sama padan~ 

Aku doakan semoga Daus dan Syaza kekal hingga ke Jannah.. 
Inshaallah.. amin ya rabbal 'alamin..

pstt: jgn lupe vote gambar kami kat PIXAJOY ok!

No comments :