Buat Duit Blog

Tuesday, June 04, 2013

Lejen Press buat promo SEVEN LEJEN!

tim87 | 8:14:00 PM | | |
Assalamualaikum.. korang mesti tahu aku nak cakap ape kan..? so, takyah nak excited sangat! haha.. aku dah tahap leleh air liuq dah masa tengok promo diorang arini..! sllrpp~

SEVEN LEJEN mean 7 buku! YUP!! 7 buku tu korang boleh dapat dengan harga yang sangat-sangat murah ok iaitu RM98 sahaja!! Sangat savekan bajet korang sebanyak 30%..! oh, aku rasa ini sangat murah sebab masa Pesta Buku Antarabangsa di PWTC aritu pn aku dah grab 9 buku dari LEJEN dan FIXI. ok, sangat banyak ok.. belum khatam lagi, tunggu enchek husband bawak balik nextweek.. hehe~ xdapat pergi Pesta Buku pon xper, nasib baek ade posmen yang baek hati.. =)

Ok, balik ke promo tadi.. hanya buku yang tersenarai je yang korang boleh beli dengan harga PROMO tu yer.. selain daripada buku yang dinyatakan, xde can la korang nak beli dengan harga tu.. Untuk maklumat lanjut, korang boleh klik je ke website LEJEN PRESS ni.. jangan tengok jer tau, mesti beli!

oh, aku skang ni tengah layan LICIK by Shah Hasim dan Julie Anne. Aku suka nama watak Tan Sri Adha Ku Kay Shah.. haha.. senyum sorang2 mase bace novel gempak giler nih. Mase tu jugak aku ter'imagine' kalau la cerita ni difilemkan, sape la yang dapat watak Tan Sri ni eh..? haha.. aku antara orang pertama beli tiket wayang! hambek ko.!

gambor ni aku cedok insta aku! =)
orang lain midterm kusyuk jer study, aku..? aku yakin, LICIK ni masok exam.. muahaha~ =D

ok bai. selamat melejen yer kawang-kawang~

No comments :