Thursday, November 01, 2012

say hello to November!

tim87 | 5:03:00 PM |
hari  ni cun 1 November 2012.. sebulan je lagi nak menerjah ke tahun baru ---> 2013.. wahh.. cepatnye masa berlalu kan..? ok, aku nak ucapkan selamat tinggal kat oktober.. xbanyak peristiwa yang berlaku pada bulan sepuloh yang lepas.. hope bulan November ni akan jadi baik-baik je untuk aku dan keluarga.. 


ok, november..? ape yang menarik pada bulan ni.. hehe~ satu je tarikh penting bulan november niyang aku akan ingat sampai bila-bila.. 25.11.2012 <---- tarikh ni merupakan tarikh keramat bagi aku dgn enchek hubby.. dengan hanya satu lafaz je, aku serta merta dah jadi hak milik enchek hubby.. alhamdulillah.. apa-apa pun akan aku story mory ke entry akan datang k.. panjang lagi bulan ni.. hihii~

jom, say hello to NOVEMBER...!


No comments :