Buat Duit Blog

Tuesday, May 14, 2013

Blog aku is under construction

tim87 | 4:51:00 PM | | |
Memandangkan makcik malware dah kacau rumah tangga blog aku ni, so aku nak buat renovation sikit-sikit and slow-slow kat blog aku.. korang still lagi boleh follow dan bace ok, cume nye mungkin blog aku nanti xsemesra alam seperti biasa.. 

Entry kali ni jugak aku nak mintak izin kat mana-mana blogger yang ade tutorial tu, aku nk gune untuk mekapkan blog aku yang dh huduh ni.. Harap maaf kalau penggunaan 'aku' tu tak berapa elok di dengar. hihi.. ape ape pun, itulah AKU kan.. =)

terima kasih banyak-banyak sebab korang memang banyak sangat share pasal tutorial yang ohsemmm gilerr.. memang salute arr ngan korang.. best2..! gudjob dear-dear sekalian.. ni tutorial yang aku selalu skodeng la.. sorry bloggers sekalian.. hehe... promote kejap yerr..
ok, ni antaranya la.. ade banyak lagi yang rajin share pasal tutorial ni.. aku xsempat nak bagi link.. yang ni antara yang aku paling rajin skodeng la.. harap maaf semua yer.. mintak izin sy nak pakai tutorial korang yerr... syukran semua.. terima kasih tidak terhingga.. moga-moga dengan adanya tutorial korang yang ohsem ni dapat mencantikkan semula blog ct ni.. hihi.. =)

So, aku nak umumkan bahawa 'BLOG AKU IS UNDER CONSTRUCTION'

selamat berblog semuaa.. =)
peace yo!

1 comment :

Juliet ❤ said...

MARI JOIN MARI JOIN :D
http://teenagersareawesome.blogspot.com/2013/05/the-first-g-giveaway-by-miss-lulla_14.html