Buat Duit Blog

Thursday, March 24, 2016

Benda paling tak suka!

tim87 | 12:15:00 AM |
Asssalamualaikum korang!!

Inilah antara benda yang aku benci dan sangat tak suka.
Dan benda yang paling aku nak elak.
Teruk camna pun sakit, demam, selesema, senggugut, sakit kepala,
Pendek kata, sakit apapun, selagi tak terdesak selagi itu aku bertahan dengan ubat yang paling aku suka, TIDUR!!

Abnormal punya masa dan cara tidur,
Bukan sejam dua, tapi sebelas dua belas jam jugak la.. Hahaha..!!!
Tapi ini malam aku kalah juga,
Bukan terdesak pun,
Bukan juga kerana takda pilihan,
Mungkin sebab ada benda lain yang lagi aku tak suka lately,
Jadi aku sengaja pilih untuk telan benda ini.



p/s: Nampak tak tahap tak suka pada benda yang lagi kau tak suka dari Panadol? Hahahaha..memang betul2 tak suka la ni.

Apapun, selamat malam dunia. Semoga esok kita segar semula.

Muahhcikedd!



xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :