Buat Duit Blog

Wednesday, March 23, 2016

6 Pintu Penyelesaian Didalam Solat

tim87 | 6:41:00 PM |
Assalamualaikum korang..!

Nak share sikit info yang aku dapat dari FB Masjid Jamek Tunku Besar Tampin. Simple note tapi amat bergunaa bagi aku. Aku share untuk korang baca jugak ok.

Dalam solat terdapat penyelesaian masalah dalam kehidupan kita. Berdoa, merayu, merintihlah dalam sujud mu kepadaNYA...in syaa Allah kalau bukan hari ini mungkin esok akan dimakbulkan doamu...istiqomah jangan putus asa...kerana DIA Maha Mengetahui.







Cubalah TAHAJUD walaupun sekali dalam seminggu, nanti kita akan nampak perubahan dalam diri.

Bahagia, tenang, tawakal yang tinggi, menyembuhkan sakit dan tanpa sedar bantuan Allah datang mencurah-curah merupakan antara 1001 rahsia terkandung dalam TAHAJUD. Yakinlah, ia berhasil bagi mereka yang sudah lakukan. Ada masa nanti aku share pasal TAHAJJUD je keyh.

p/s : Aku sendiri pun belum sempurna amalan. Ermm.. Semoga ALLAH permudahkan urusan aku sebelum aku kembali kepada pencipta aku. Semoga dipermudahkan urusan korang jugak.


Ampunkan dosa-dosa aku Ya Allah. *tskk..tskk..tskk..*


xoxo,
bercakap dengan bintang

No comments :