Buat Duit Blog

Tuesday, April 30, 2013

PAC lagi.....

tim87 | 12:58:00 PM | | | | | |
Alhamdulillah..
ari ni aku gatalsangat tangan nak bukak website spa, then aku tengok ade PAC Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S27.. so dengan kegatalan tangan aku ni aku terus key in num ic aku walaupun aku rasa aku dah PAC aritu dengan pihak JKM..

Aku cek-cek tengok memang ade beb! aku pk aku mimpi ke ape.. tapi kali ni aku kene PAC kat Bintulu daaa.. Institut Kemahiran Mara Bintulu.. arghh.. nak kene survey tempat lagi nih... tapi takpe, tu cerita lain.. hehe..

ok, skang ni aku nak cerite yang aku bukan dapat PAC JKM lagi, tapi PAC KEMAS pulokkk dahh..
banyak yang aku nak kene study lagi ni.. ari tu baru lepas interview post yang sama tapi Jabatan Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional.. Harap-harap aku lulus interview tu.. amin..

nanti kita tengok apa keputusannya ok.. aku berserah pada Allah SWT... 
harap-harap kali ini rezeki aku pulak ye.. aminn ya rabb..


8 comments :

atanayuiman @ Jue said...

TAHNIAH BERJAYA PAC1. agak2nya apalah aktiviti utk pac2 ni kan.. sepanjang hari kena pakai pakaian sukan... aduhai.. banyak benar stepnya. sy nnt kena kat kl. kalau dpt tau apa2 info pasal aktivitinya, update la ek.. ;)

tim87 said...

Atanayuiman, alhamdulillah.. awak dpt jugak ke..? Kitorang punye PAC 26 mei..so, plg last la kitorang ni..kat smnjg yg terawal kan? Kalau ade info2 nanti sy inform awak ok.. sharing is caring kan? Awak share2 jugak nnti ek..

dhiera zainudin said...

apa pun tahniah! good luck ok~

tim87 said...

Dhiera..awak lulus jugak PAC 1 tu ek..? Thanxx dhiera, gudluck utk awak jugak k.. share2 jugak ape korang dpt ms aktiviti PAC Kemas tu nanti ek.. ;)

Noor Zarina said...

saya mcm biasa kena hari pertama 18 mei hihi adeh asyik kena jd org first je ni... insyaAllah nnt blh share info dgn org lain ^_^

Jue @ atanayuiman said...

Noor zarina >> nnt sharing la ek.. kot leh ilang gugup.. but, info yg awak bg aritu sgt thankful..

gudluck dear..

inshallah lepas sy gi pac nnt sy update juga :)

tim87 said...

a'ahh.. sy mcm biasa la, mmg kene PAC yang terakhir sbb kat swk biasa diorang buat last2 sekali.. huhu~ gudluck yer kawan2.. ade tak yang g PAC pertama dulu xdapat PAC ke2 ek..? ke semua yang lepas..?

Anonymous said...

curious juak kmk, PAC 1st session riya smua dpt kh ohh? coz kmk dpt gk nk sesi kedua, tp pkey bju sukan indh. Kmk bngung juak, tkt ngga fizikal indh nk.. Hehe, biasalah.. ada gedebab ckit.