Friday, November 11, 2011

cincin kawen

tim87 | 5:02:00 PM | |
peepss!
cincin oh cincin.. emas makin mahal... cincin kawen x beli lg.. uwaa~ how3..??
nak beli white gold, enchek tunang xnak.. why..? sbb die ckp white gold xde value.. haisshh.. xkn sy nk jual cincin kawen tu kan..?? well, sy tpksa jugak ikut ckp big boss tu.. BAEKLAH...

ade skodeng2 gak dlm enchek google, cincin yg ct bekenan.. buleeehhhh ke beli..?? mampu ke ko CT..?? haisshh..




actually, ct xsuke cincin yang ade permata timbul tu.. sbb kalau tsangkut, hilang la permata itu.. huhu~ sbb pernah terjadi ngan cincin merisik ct.. permata dh hilang sbb tersangkut kat mane2 tah,,... so, ct hantar balik kat kedai emas tu, mtk diorang letak balik permata tu, syg ape.. masa diorg nak bagi balik tu, tengok permata tu terlalu besar dari asalnya.. sangat burukzzzz n ct xpakai pn.. kitorang tanye la knpae xsama besar dgn yang asal, diorg boleh cakap XADA..?! huhh~ bayar je la RM 20 tu tau..! pape pon, ct suke cincin tuang ct.. simple jer... kat dalam tu ade nama kitorang n tarikh pertunangan sekali.. sweeett kan..? hehe..~ perasaann!


ni la dia cincin kawen tu.. =) simple je kan..



ok la.. selamat menjamu mata... selamat semuanya... =)

5 comments :

dhiera said...

sweet ye ada nama dgn tarikh engage!

ctmz said...

heee..sweet..~ sukee wlpn cincin nmpk simple.. kat dlm tu pnh sribu makna yg mndalam.. =) kalo lupe tarikh tnang xtau g la.. hehe..~ mmg nk kene blsh kot... hik.. ^__^

Dell said...

Hehe . cantek . wuuu . ^__^ nice blog btw .
dah follow dah . follow me back ye . ;)
ceritabakalpengantin.blogspot.com

ctmz said...

Dell..! thanxx ya.. simple blog only maa...
dh follow u dulu dh... ^__^

erin moshimoshi said...

jom follow me back ehhe