Buat Duit Blog

Wednesday, November 18, 2015

CCTV dalam hati

tim87 | 1:59:00 AM |
Assalamualaikum korang.

Sekadar luahan hati sendiri. Tak siapa dengar. Sape taknak bace takpe. Aku nakl luah kat hati merah ni je. Ermm. Banyak sangat aku makan hati bulan ni sampaikan nak termuntah. Sampaikan tak termakan pun ada. Haishh. Mostly pasal keja. Eh, bukan mostly! Memang pasal kerja. Haiiii, nasib la badan. Kenapa la ko pilih jalan ni ct. Ermm.. kenapa lahh ko dapattt tuuttt tuuttt tuuutttt.. arghh! Nak cakap tak cakap?

Actually dah beberapa bulan kebelakangan ni aku balik lewat dari ofiz. Paling lewat time tu kol 2 kol 3 laa.. And aku ingatkan tu record yang aku pecah sepanjang dok Kapit ni. Rupe nye tak! Dah beberapa kali aku stay up kat opis  sampai pagiii, tak tido hokeyy!! Kol 7 pagi baru balik! Tak tido ok! Aku ulang! Tak tido! Dok depan pc ja memanjang! Kebiasannya aku sorang sorang jer. And sometimes ade hosmet aku temankan, someyimes ade cikgu tabika aku yang temankan buat keja. Bukan teman, dorang tolong aku buat keje hokey! Tak berbayar! And aku tak pernah claim sesen pun duit OVertime! Aku ulang, tak pernah claim overtime!!!!! *nampak tak kestressan aku disitu* erkk. Annoying rite?

Tu baru satu isu. Baru satu. Ada banyak lagi masalah yang que up kat belakang. Boleh mental kalo sape tak kuat. Eh, aku kuat la konon nya? Argggghhh!!! Aku takkkkkk kuattt!!!!!

Orang nampak aku hepi kan? Tapi orang tak tahu aku ni ada berlonggok masalah. Orang nampak aku selalu travel tak buat kerja, nampak tak? Tak tahu pun aku stay up sampai pagi. Tak tahu pun makan minum aku terjaga ke tak. Tak tahu pun aku claim ke tak. Tak tahu pun aku penat ke tak.. aku sakit ke tak. Haishh.. kalau aku cerita pun tak guna. Cakap stay up sampai pagi pun korang dah gelak. Haha. Kan? Tapi watever la, aku rasa nak je pasang cctv dalam hati aku ni supaya semua diceritakan dalam tu. Mana aku pergi, aku buat apa, biarlah terbukti. Heh? Lurus bendul sangat. Eh, teringat pasal lurus bendul. Ermm. Ok, tak jadik lah. Private & confidential. Hoho.

Nampak macam takde masalah kan..? Kan..? Kan.?

Masalah orang aku dengar. Masalah aku? Kalaulah hati boleh berkata. Dia boleh buktikan apa aku rasa sekarang, apa aku buat sekarang. Tapi itu semua dalam hati. Aku banyak makan hati. Soooooo sick & tired of this! :'( tskk.. tskk.. tskk.. sumpah aku tak tahan doh! Banyak aku kena tanggung. Banyak sangat-sangat. Aku rasa takde life dah skang neh. Erghhh...

Sebak nyeee.. malam-malam camni mengenang nasib diri boleh kembangg mata wooo! :"( :"(

Dah, lap ayaq mata. Tutup lampu, pi tidoq.  Esok awai pagi plak cheq nak p song. Mak aihh.. kalah YB uolss!
*harap-harap sedar pagi besok*
*walaupun takleh tidoq*


Xoxo,
Hati merah yang hitam.

1 comment :

http://hikayatleyha.blogspot.com/ said...

sabar ya sis..

done follow u.. saya tag sis dalam Liebster Award ni..
harap boleh jadi penghibur kejap.

http://hikayatleyha.blogspot.my/2015/11/liebster-award.html