Sunday, January 01, 2012

1st post on 2012..

tim87 | 5:35:00 PM | |
assalamualaikum wbt.. 
Alhamdulillah.. sampai jugak kite ke tahun baru ni ==>2012
Happy New Year u'all... semoga apa yang anda hajati tahun lepas dah selesai dengan jayanya Insya-Allah.. so, ape AZAM baru korang eyk..? jom la share kat cni....
ermm.. ni antara wishlist ct untuk taun ni :

a) ade rumah sendiri <--- (xkeysah beso ke kocik.. hehe)
b) nak jadi mama..!! aminn..
c) nak jadi isteri yang solehah n taat pade suami.. 
d) nak berjaya dalam kerja, kalau dpt naik pangkat lagi best kan..? aminnn3..
e) sentiasa jadi positif dalam apa jua yg berlaku.. xnak emo2 lagi.. huhu.. insha-Allah..
f) nak simpan duit banyak2, xnak boros2 lagi.. (ooppss..yeke ni..?? =D)
g) nak siap kan esaimen n anta kat lecturer on TIME! hehe.. (salu lambat anto)
h) nak buang penyakit M dalam diri.. itu yang paling PENTING..!!!! =D

erkk.. banyak jugak wishlist nih.. pape pon, usaha tangga kejayaan... hehe.. bukan usaha meruntuhkan tangga okae! insha-Allah akan ditunaikan dengan adanya istiqamah dan doa.. =D
setakat ni je la dulu untuk 1st entry tahun 2012 ni.. tgh bz buat esaimen td.. pastu ilang idea.. terbukak plak blog..(sengaja!) hehe.. luvv u all semua bloggers! mmmuaahh3x... hug n kiss from far..

wassalam.. =)

No comments :