Saturday, April 30, 2011

mAsOk kLass!!

tim87 | 2:05:00 PM |
harI ni..klas untuk sem 4 dh mule dh.. alaaa..nak kene pk pasal asgmnt g la ni wehh.. uwaaaa~ mlss la nk buat..sbb rs nyer thn ni mcm bz jerk.... u'all tau la kan bz ape.. heeeehee~ rs nyer subjek plg ssh utk sem ni, perakaunan n ekonomi.. nape la msti ade subjek tu plak eykk.. tp nsb bek ekonomi last sem lulus.. sbb dgr2 hnya 4 org je yg lulus klas ct ni.. fuhh..~ **tarik nafas lega** tapi, lulus pn nyawa2 ikan kot.. hohoo~ ntah2 50% je markah kan.. heehehe~ akibat mls study la ni..

btw, ct nyaris nk quit sem ni or nk postponed sem ni.. sbb nyer, ermm..hal kewangan la kot.. bnyk bnde nk kene gune duit la bulan nih.. pape pun, yuran CT lepas gak sbb dpt gaji areas.. tp xbyk r, ckup2 mkn jerk.. ckup2 nk byr yuran..kalau2 la ct quit, msti xdpt lgi nak pakai topi sgiempat tu kan.. huhu~ xpe la, nsb bek enchek tunang bg smangat.. die ckp cmni tau " biar kta susah dhlu, nnti ms dpan kite sng".. so, ct pgg jugak la kate2 beliau.... heee~ wlpn hanya kata2, tp ianya sedikit sbanyak mmbakor semangat ct untuk truskan perjuangan nihh.. cheehhh.. cdeyh la plakm mngenang nsb nih.. xpe la, kalau ade rezeki nnti, ade la tu kan.. doakan ct ye sume! =) untuk enchek tunang, I LOVE U SO MUCH!!!! muahhh3x.. =) heee~

No comments :