Thursday, July 14, 2011

kAd kAhWin oH kaD kAhwiN..

tim87 | 11:13:00 PM | | 5 Comments so far
Salam n hi semua..! lame xjengah belog nih.. mase xmengizinkan kot.. hehe~ iye la tu.. =p
ari ni ct nk citer cket pasal kad kahwin.. skang ni tgh meraba2 nk crk kad kahwin utk majlis ct.. payah jugak eykk.. kalau nk ikutkan hati, mmg nk kad kahwen yg gojes2.. tp, harge diorg ponn gojes2 jugak.. so, kene tutpkan mate n tutpkan mulut je la.. xyah nak nganga tegok kad kahwin yg gojes2 tuh.. hikk!
kalau d ikutkan enchek tunang xnk yg mhl sgt.. biar ckup2 bdget jer.. jgn nk grand sgt, sbb nk buat ala kadar je.. lagipun, kalau nk buat kad memahal xgune jgak kan kalo org buang or xappreciate..

so, nk tanye pendapat korang, kad kahwin tu kalau xikut tema xpe kan..? 

bkn ape.. kalau nk buat sumting yg lari dr tema, nmpk plek jugak kan.. ct nk cari kaler merah pth kalau ade yg mrh n ok, kate org SIMPLE BUT NICE.. tp kat maner eyk..? bleh korang tlg suggest utk ct x..? kalau xde kaler mrh pth yg berkenan d hati pon xpe.. jj ade kad.. bak kate enchek tunang plak, JANJI ORG DTG MAJLIS KITE.. heheh~=) <---- ade jgak betol nye kat ctu kan..? baik la enchek tunang..! saye yg menurut perintah..! @_@
so, kat bwh ni ade la bberape pattern kad yg ct berkenan.. =) sile la cuci mate eyk, source from enchek google! =)









ok.. ct nk titun lu eyk.. penatt sgt.. skang ni tgh kursus kat Merdeka Palace kuching.. so, gudnite n wassalam.. =) selamat mencuci mate n jgn lupe bg suggestion kt ct tau.. =) thannxx smuaa.. mmuahh..!!